
|
Protože mě vždycky velmi vzrušovaly netradiční sexuální
praktiky, obecně označované jako BDSM, rozhodl jsem se, pro hledání vhodné
partnerky, zvolit tuto netradiční cestu. Není to sice ideální, ale zřejmě je to jediné východisko, neboť málokterá dívka svoji submisitu dává veřejně najevo. Hledám inteligentní, milou, přítulnou, ale při tom "lehce" perverzní, přirozeně submisivní dívku drobné postavy, ve věku do 35ti let, kterou vzrušuje ponižování a ideálně je i obdařena masochistickými sklony. Chci "holčičku", která mi bude říkat "Pane", ochotně plnit moje příkazy a pro Pána lecos vydrží. BDSM rozhodně není jen o sexu, přesto k tomu však sex neodmyslitelně patří, proto uvítám nadstandardně kladný vztah k sexu (i análnímu). Na Tvých zkušenostech v BDSM nezáleží, jde o to, co cítíš uvnitř ve svém srdci, o to, aby Ti tyto praktiky byly blízké a dokázala jsi se mi zcela odevzdat. Samozřejmostí je 100% zdraví. Preferuji spíše dlouhodobější vztah... Co se týče jednotlivých praktik, tak se nebráním ničemu, od lehkého bičování Tvého zadečku, přes svazování, ponižování, jehly, vosk, fisting až po různé drsnější praktiky. Všechno záleží na domluvě a vždy je nezbytný Tvůj souhlas. Je to o odhodlání, strachu, bolesti, ale i lásce, vzrušení a vzájemném porozumění. BDSM není o tom, že by si Pán subinky nevážil, nebo jí nemiloval. Naopak, tyhle vztahy bývají o hodně hlubší, protože je spojuje důvěra a pochopení. A i lidé, které vzrušuje BDSM, mají potřebu milovat a býti milováni. Vlastním spoustu "hraček", jako jsou obojky, vodítka, pouta, roubíky, lana apod. Myslím, že Ti budou slušet. Je mi 22 let, měřím 172 cm, vážím 60 kg, mám hnědé oči a dlouhé hnědé vlasy. Jsem z jižní Moravy. Budu Tvoji oporou a nikdy nedopustím, aby se Ti něco stalo. Pokud jsem Tě zaujal, napiš mi na e-mail: hleda.se@subinka.com |
| Pán | 31/01/2013 23:58:42 |
| Zkontroluj prosím zda nespadl do složky se spamem. Pokud ne, pošlu jej znovu. | |
| Reya | 31/01/2013 06:25:17 |
| moc se omlouvám pane, ale nedošel mi Váš email. | |
| Pán | 29/01/2013 20:35:56 |
| Reya: Ahoj, poslal jsem Ti e-mail, očekávám tedy odpověď. | |
| Reya | 29/01/2013 14:53:22 |
| ahoj pane, zkusime se domluvit na lekci? jsem hrozne neposlusna... | |
| Pán | 29/01/2013 00:59:25 |
| kacza: Zaslal jsem Ti e-mail. | |
| Pán | 29/01/2013 00:53:22 |
| Michaela: Ano, problém je na obou stranách, jak u dominantů, tak u subinek. U subinek je spousta těch, které si na subky pouze hrají, nebo jsou to zlatokoupky, které za tím pouze vidí možnost zisku. Mnoho dominantů zase nevidí rozdíl mezi BDSM praktikami a domácím násilím a dost si tyto pojmy zaměnují. S potěšení se pak stává utrpení. A když navíc ve vztahu není důvěra a na jejím místě jsou pouhé lži a intriky, tak to už je vůbec ta najhorší situace. Je to velice smutné.... | |
| kacza | 28/01/2013 16:58:20 |
| celkem bych vše splňovala,a mám zájem..kacza :-) | |
| Michaela | 13/01/2013 20:22:56 |
| Necetla jsem vsechno, ale staci mi to. Musim se priznat, ze ja jako subinka mam podobne zkusenosti s dominanty. Mit Pana, ktery si plete subinku s hadrem na podlahu, svoji dominanci si uziva pouze kdyz neco potrebuje on a kdyz si subinka slusne rika o vyslouzenou odmenu tak slysi jen, dnes nemam chut a pododbne a ceka na odmeny i pul roku. no co rict, subinky jsou takove a dominanti take, jak jste tady rekl, sved bdsm je trochu jiny nez by mel byt, spousta lidi si to plete s vyuzivanim jinych, ano, mam spatne zkusenosti a vim, ze uz jen tak nekomu neuverim, ale bohuzel je vetsina tech, kteri nechaji to krasne v druhych umrit. preji uspesne hledani, Michaela | |
| Pán | 05/12/2012 18:31:58 |
| "Ejrynk" se bohužel neozvala, takže žádná změna oproti předchozímu textu... | |
| Pán | 30/11/2012 00:01:39 |
| Výborně! Viz mail. | |
| Ejrynk | 28/11/2012 19:47:18 |
| asi bych měla zájem :) věk a vše splňuji .. | |
| Pán | 21/11/2012 15:06:38 |
| Je mi už trapné to sem zase psát, nicméně inzerát je opět aktuální. Tuto větu jsem zde sice v minulosti psal již několikrát, ovšem byly to spíše zkraty, když jsme se se subinkou nepohodli a obvykle jsme se během několika málo dní zase usmířili. Ovšem, tentokrát je to definitivní, rozešli jsme se.... po více než roce... Živila se sexem, byla silně promiskuitní (i mimo "práci"), protivná, bezcitná a zlá.... ...ale měl jsem ji rád a to hodně !!! Měla totiž i dost vlastností podstatně pozitivnějšího charakteru. Nebude tedy příliš nadnesené, když napíšu že jsem přišel o ženu svých snů. Pořád je zde však jistá, znepokojivě malá, naděje že nebyla jediná tohoto druhu.... Mám sice rád, když je rozchod nezapomenutelný a zničující, ale zde se to trošku vymklo kontrole. Ale nedá se nic dělat, povaha moje a její se ukázala býti značně odlišná. Na základě narušeného psychického rozpoložení, které na mě včerejší rozchod zanechal, jsem si pročítal věci natolik absurdní, jako je horoskop. Zatímco pro mé znamení jsem tam nic pozitivního nenašel a měl jsem spíše pocit, že se mi ten horoskop doslova "vysmívá", protože byl poměrně trefný, tak v tom jejím se i dnes nacházely velice podobné věty, jako kdykoliv jindy, když jsem ho otevřel. V tomto případě tedy něco ve smyslu, že mě vytěsnila z hlavy během pár vteřin a už si užívá s někým jiným a je u toho šťastná. Nechci působit škodolibě, ale přál bych jí, aby od dotyčného něco chytla, aby se konečně vzpamatovala. V souvislosti s její prostitucí mi totiž v poslední době několikrát opakovala, že jí je naprosto lhostejné jestli chytne kupříkladu HIV a že by ji to nevadilo. Že prý hlavně když si tím šukáním vydělá dost peněz a ostatní ji nezajímá. Bohužel už očividně nemá ani špetku základní lidské důstojnosti, byť sama není schopna a ochotna si to uvědomit. V tomto ohledu už zkrátka nemám slov. Ještě bych se nyní vrátil k dnešnímu horoskopu pro její znamení a dovolil si několik citací: "Můžete být zaskočeni láskou někoho, kdo se dosud moc neprojevil. Teď vás překvapí svým nečekaným vyznáním. Mnozí jedinci se mohou dočkat spontánní reakce zcela neznámé osoby. Okouzleně vás osloví s prosbou o kontakt nebo rovnou pozve třeba na kávu." "Milý vás svým večerním mazlením dostane do varu, i kdybyste padali únavou. Do sladkých snů se pak propadnete společně." ...že už má v posteli (myslím v té soukromé) někoho jiného, je zřejmé.... "Raději si nenechávejte peníze jenom tak po kapsách. Mohlo by se lehko stát, že si nějakou tu větší bankovku vyperete." ....i tohle je výstižné. Kapsy plné peněz jsou u šlapek běžnou věcí a lpí na nich s takovou vervou, že vyprat si je určitě nenechá.... "Aktivity vhodné pro dnešní den Intimní chvilky s partnerem, společná koupel, vzájemná masáž..." Jasně, je to jen horoskop, ale z toho jak je výstižný až mrazí. Nechci tady ronit slzy, jen zkrátka, jak už jsem psal, inzerát je opět aktuální a byť jsem ateista, tak mi nezbývá, než se pomodlit, aby nezůstal bez odezvy. To je totiž momentálně asi to jediné, co pro to můžu udělat.... |
|
| Constantius | 13/11/2012 12:27:02 |
| Přeji úspšné hledání toho koho kdo hledá, tedy i tobě | |
| Pán | 17/10/2012 16:12:54 |
| Hledáme se subinkou další submisivní dívku, na hrátky ve třech. V případě zájmu pište na následující e-mail: |
|
| Andrea | 04/09/2012 13:32:11 |
| Ahoj, závidím Tvé subince:-) Moc toužímnajít někoho jako jsi Ty....:-) Snad se mi to taky někdy povede....papa a ať vám to klape |
|
| Pán | 25/08/2012 18:56:37 |
| Jelikož jsme se se subinou zase usmířili, tak by mě zde nějaká musela hodně zaujmout, abych ji vyměnil... :-) | |
| Pán | 31/07/2012 23:50:44 |
| Tak už je to zdá se definitivní... po roce jsem zase sám... bez subinky... :-( Kéž by se zde nějaká našla... | |
| Pán | 16/07/2012 13:21:25 |
| Ahoj, díky, že jsi se zastavila. Popravdě řečeno, já úplně nemám pochopení ani pro klasickou prostituci (minimálně v případech, kdy se to týká mých přátel) a "BDSM prostituci", nebo jak to nazvat, tedy odsuzuji o to víc. To už nemá s klasickým pojetím BDSM nic společného... jde tam jen o peníze, o nic víc. Litovat mě nemusíš, proto jsem to sem nepsal... spíš pro to, aby si kupříkladu začátečníci nedělali iluze o tom, jak to v této oblasti chodí. Jistě, jako všude, i zde jsou výjimky, ale je jich příliš málo... Měj se... |
|
| Terka | 16/07/2012 11:55:09 |
|
Předem tohoto vzkazu vás velice zdravím jen jsem sem tak nakoukla a opravdu ač jsem začátečnice se divím s čím vším si snad lidé pletou BDSM kdybich já to dělala za peníze nemam z toho ani žádný požitek.A navíc ten samý problém co jste mněl vi se subkou jsem měla i já se svymi ex pány hmm je mi vás líto a dost mne to pobouřilo. S přáním hezkého dne Terka. |
|
| Pán | 14/07/2012 16:19:04 |
| Je pravda, že sex po subince v poměrně velké míře požaduji, nicméně, kromě toho provozujeme i celou řadu BDSM praktik a často BDSM vztah necháváme proniknout i do běžného života, tedy neomezujeme se pouze na "hry". Ovšem doteď si nejsem jistý, jestli je to dobře, nebo špatně. Občas i třeba chodíme ne procházky, kdy jdeme několik kilometrů, přičemž ona je nahá a mám ji na vodítku... ...nebo jdeme někam do společnosti a má nějaký velký předmět v kundě. A i při klasickém sexu je často svázaná, nebo má roubík, popř. si dáme předehru v podobě fistingu atp. Ale s tou inzercí máš pravdu, budu tedy podobné příspěvky mazat. |
|
| Martin | 14/07/2012 07:29:53 |
| Asi jsem byl příliž rázný.
Víš u mě je hlavní problém ten, že spousta lidí se vlastně nežene za BDSM ale za sexem. A řekl bych, že to je i tvé úskalí. Co se týče cenzury, myslel jsem to tak, že stránky jsou čistě tvoje a čistě osobního charakteru. Tak proč bys tu měl trpět inzeráty typu: Jsi submisivní? Finanční odměna za tvoji poslušnost, zázemí mám. Plzeň Jediný inzerát by měl být tvůj a všichni ostatní mají smolíka. Jenže to je to, že právě tahle žádoucí cenzura tu není. |
|
| Pán | 13/07/2012 17:35:32 |
| Constantius: Pro placené služby zde rozhodně místo není a do budoucna budu nabídky tohoto typu ihned mazat. Myslím, že toho už je na internetu dostatek a proto není potřeba to "pěstovat" i zde. Nehledě na to, že je to v rozporu s mým přesvědčením. Martin: Jde o to, že již zhruba rok subinku mám a proto jsem neměl důvod se této stránce věnovat a zanedbával ji. Nicméně, cenzuru nemám rád a proto k ní přistupuji pouze v případech, kdy je to zcela nevyhnutelné. Stejně tak si myslím, že mi nenáleží právo hodnotit jednotlivé návštěvníky tohoto serveru. Za dobu, co tuhle stránku mám, mi psalo hodně subinek, nicméně, s velkou částí z nich, jsme k sobě nenalezli cestu. Ovšem, pokud někdo nesedí mě, neznamená to, že je to "špatný" člověk a už vůbec ne, že by dotyčné nemohl bez problémů fungovat BDSM vztah s někým jiným. Je to spíše naopak... teď to napíšu hodně blbě, ale obávám se, že lépe to vyjádřit nedokáži... ...jde o to, že si rozumím spíše se subinkami poněkud "alternativněji" zaměřenými, než jsou ty "běžné". Pod slovem "alternativnější" se v této souvislosti skrývá nejen pojem "úchylnější", ale i to, že by to měla být inteligentní dívka, jejiž myšlenkové pochody jsou podobné těm mým, tedy ne zcela běžné. Nechci jen tupou "hračku", která bezmyšlenkovitě udělá všechno co ji přikážu. Chci "hračku", která dokáže přemýšlet, s kterou se dá inteligentně konverzovat, která mi nebude lhát, bude mi důvěřovat a která si na subinku nehraje, nýbrž jí opravdu je a tím pádem si věci, s tím související dokáže náležitě užívat. V současné době je situace taková, že s každým dnem se tento inzerát stává opět aktuálnějším... To proto, že moje současná subinka nesplňuje některé výše uvedené věci a mě je z toho pak smutno a přemýšlím, kde se asi stala chyba, proč ta důvěra není na takové úrovni, jako bych si přál. Lže mi v naprosto zásadních věcech... tu úplně nejdůležitější mi tajila téměř třičtvrtě roku a neustále se přetvařovala... Lepí se na mě holky, co se živí prostitucí, točením porna a podobnými záležitostmi... a když na to příjdu, ještě se snaží hrát na city, že mi to říct "nemohli" a že já jsem vlastně ten "špatný", protože jsem si ty informace zjistil a tedy nedokáži důvěřovat. To je opravdu k zamyšlení... Já tyhle věci opravdu nesnáším a když jsem zjistil, že jsem několik měsíců spal s děvkou, tak mi z toho bylo opravdu zle. Myslím psychicky. Aby toho nebylo málo, nejen, že jsem spal s děvkou, ale dokonce jsem spal s děvkou na privátu... ...a to aniž bych o tom věděl. Jeli jsme na výlet a přespali v údajném "bytě kamarádky". Hned se mi nějak nezdál, ale že to byl privát jsem se dozvěděl až později. Po tomhle všem jsem hodně dlouho sbíral odvahu zajít si na HIV testy... odhodlal jsem se k tomu teprve asi před měsícem. Ten týden čekání na výsledky byl opravdu zlý. Ale měl jsem obrovské štěstí, dopadly dobře... Je paradox, že se jsem se do výše zmiňované situace dostal zrovna já, který jsem tak vždycky dbal na bezpečnost sexu a se zmiňovanou osobou jsem začal spát bez ochrany a když jsem si myslel, že ji můžu plně důvěřovat. Jak se ukázalo, mýlil jsem se... nemohl. Tentokrát to dopadlo dobře a budu to brát jako varování, neboť bych se velice nerad dočkal toho, že by to jednoho dne mohlo dopadnout jinak... A proč to tady vlastně píšu ? Z prostého důvodu... pořád věřím, že zde jednoho dne najdu subinku, která se nebude živit vlastním tělem, nebude mi lhát, bude mi důvěřovat a bude mít ráda BDSM praktiky, stejně, jako mě samotného... ...to vše bez postranních úmyslů... |
|
| Martin | 20/06/2012 06:49:18 |
| Dovolím si vzít to trochu z jiné strany:
Inzerát vypadá faj a autor asi ví co je BDSM. Nebudu polemizovat, jak je to napsané nebo jaký je to člověk, případně fotograf. (jeho věc) Ovšem to že se tu z toho stává seznamka je více něž zřejmé. Ovšem taky to svědčí o tom, že autor už na to spíš kašle. Kdyby nekašlal. Tak klidně udělá nějaký seznam a zveřejní v něm něco jako: "Tahle a tahle, s tímhle nickem a mailem vypadla slibně, ale pak se z ní vyklubala zlatokopka" No a pak samozřejmě aktivnější v cenzuře. Jsou to přece jeho stránky. Proč nemaže nevhodné přízpěvky ? Proč nedává blokovat ip adresy nevhodných přizpěvatlů v htaccess ? hm Asi tak. jen poznámka pod čarou to jaký autor je, nenaznačují jen jeho přízpěvky a inzerát, ale aké jak se stará. |
|
| Constantius | 19/06/2012 13:25:21 |
| OPRAVA: Tak jak jest viděti, nálnň této stránky se nenaplnila jak Pán zde psal, ale pomalu a jistě stává se z toho seznamka pro placené služby, což je jistě škoda. Někteří lidé holt nepochopili o co tu jde |
|
| Constantius | 19/06/2012 13:21:36 |
| Tak jat jest viděti, nápnň této stránky se nenaplnila jak Pán zde psal, ale pomalu a jistě stává se z toho seznamka pro placené služby, což je jistě škoda |
|
| Pán | 18/06/2012 12:35:37 |
|
Bohužel se nám to tady trošku zvrhlo do stádia, kdy zde různé laciné šlapky nabízí své služby. Na základě toho bych si dovolil podotknout, že o tyto existence, nacházející se na samém dnu společnosti, nemám zájem. Za sexuální služby bych nikdy nezaplatil a o BDSM to platí dvojnásob. Je to o vlastním přesvědčení, nikoliv o penězích. A holek, které si peníze nedokáží vydělat jinak, než vlastním tělem a ještě jim to vyhovuje, je mi upřímně líto. Tyhle děvky beru pouze jako tvory podřadné inteligence, jejichž omezené myšlenkové pochody, mě stále nepřestávají udivovat... Právě ve věcech, souvisejících s těmi výše uvedenými, teď začínám mít problém se svoji současnou subinkou, s níž se stýkám již téměř rok. Bohužel se zdá, že převýchova nebude možná, neboť bych ji musel asi zabít... ...bičování ani mučení totiž nepomáhá a v jistých věcech se neustále přetvařuje a lže mi. A to jsou věci, které opravdu nesnáším. Tak nevím, co s ní... nejspíš mi nezbude, než se jí zbavit a najít si subinku novou. Aby to špatně nevyznělo, slovem "zbavit" opravdu nemám namysli fyzickou likvidaci, nýbrž pouhé přetrhání citových vazeb... Rozdíl mezi subkou a čubkou je bohužel příliš velký. Pro případné zájemkyně je tady tedy výše uvedený mail. Jak už jsem ale psal, nehledám děvku... ani nesvéprávnou holčičku, jaké se za subinky často vydávají a nechají se kupříkladu zbičovat, aniž by věděli proč... ...hledám inteligentní dívku, jenž je přirozeně silně submisivní, není ji cizí fyzická bolest a sama ostatním nezpůsobuje bolest psychickou, různými intriky, lhaním a přetvářením se. Musí být sama sebou, jinak v tom nevidím sebemenší smysl a nemůže to fungovat. Jasně, jisté druhy vzrušení občas vyžadují hračku bez mozku, která si nechá líbit úplně všechno, ale dlouhodobě to prostě fungovat nebude. Často ale bývá velký problém tomu uvěřit dřív, než si to člověk sám vyzkouší... |
|
| Vladimir-sk | 16/06/2012 23:44:49 |
| DOLLY, ja ti dam lekciu gramatiky, keby si chcela... | |
| Vladimir-sk | 16/06/2012 23:42:46 |
| Heh.. tak anata toho o BDSM zatim asi moc necetla :) | |
| jana | 12/06/2012 06:40:07 |
| je mi 19 let a jsem asi závislá na výprascích ale potřebuji nějaké peníze. | |
| DOLLY | 09/06/2012 00:09:39 |
| hladam sipana ktori mi da lekciu slusneho spravania.dohoda.........bratislava aj escort | |
| vamp | 05/06/2012 11:52:02 |
| Jsi submisivní? Finanční odměna za tvoji poslušnost, zázemí mám. Plzeň | |
| Pán | 15/04/2012 23:28:01 |
| Chceš-li být moji subinkou, ozvi se mi na e-mail hleda.se@subinka.com. | |
| martina | 10/04/2012 18:34:15 |
| Chela by som byt tvoja subinka Len som zo slovenska | |
| Pán | 05/03/2012 14:15:34 |
| Ahoj, víš, je to asi obdobná situace, jako kdyby jsi navštívila stránky metalové kapely a napsala tam, že posloucháš hip-hop. Ber to tak, že různí lidé mají různé potřeby a existují jedinci, kterým vyhovuje být v dominantním či submisivním postavení. Takovým lidem by běžný vztah nepřinesl takové uspokojení, jako je tomu v případě vztahu založeném na DS. Ono Ti patrně nedochází, že součástí takového vztahu jsou oba zcela dobrovolně a trošku si to pleteš s domácím násilím. Nemusí se Ti to líbit, nicméně, to je to jediné, co s tím můžeš dělat... |
|
| anata wa bakayaro | 24/01/2012 23:23:09 |
| Ahoj Pane. Mám 18 rokov, 170cm, 55kg, krátke hnedé vlasy a modré oči. Mám rada neznáme veci, pocit nebezpečenstva a adrenalín s tým spojený, ale mám aj nejakú tú SEBAÚCTU a nechápem ako sa niekto v 21. storočí dokáže tváriť, že muž je dominantný a žena je submisivná. Viem, že toto nie je stránka pre ľudí s mojimi názormi, ale táto "hra" sa mi zdá dosť hlúpa a dievčatá... Poriadne si premyslite a prehodnotte, či vás práve toto láka a či sa s týmto perverzákom chcete stretnúť, dokonca s ním žiť. Ponižovanie patrí k psychickému týraniu. Zatiaľ si myslíte, že dokážete povedať dosť, ale skúste si na internete nájsť pojem stockholmský syndróm. | |
| Pán | 29/12/2011 19:53:32 |
| Kikiše: Viz e-mail. | |
| Pán | 29/12/2011 19:52:25 |
| Ada: Ano, pro pubertální dítka patrně není dostatečně "cool". | |
| Kikiše | 23/12/2011 23:34:52 |
| Ahoj pane je mi 17 a chtěla ybch najít si pána už jsem to zažila ale můj pán pak se vrátil k své ženě tak jsem opuštěná _( | |
| Ada | 21/12/2011 08:33:08 |
| Tak tohle je nejtrapnější stránka co jsem viděla :D | |
| Beruska | 18/12/2011 10:33:44 |
| Vidím, a taky vidím že máš špatné vychování. Tvůj Pán je na tebe jistě za takovéhle chování náležitě hrdý... | |
| IVETA | 18/12/2011 10:00:22 |
| Pán mě vzrušuje, ale ty mě irituješ. | |
| Beruska | 18/12/2011 02:39:46 |
| Posmíváš se Pánovi? Proč? Máš nějaký osobní problém? Pán si vybírá - tak se s tím smiř! | |
| IVETA | 17/12/2011 19:49:05 |
| Lovec, který hledá. Neměl by spíše lovit? | |
| Pán | 11/12/2011 19:27:49 |
| "Beruska" byla rychlejší a už si našla jiného Pána. Inzerát je tedy opět aktuální. | |
| Pán | 11/12/2011 02:09:13 |
| Důležitější než postava je vždy duše. 174 cm je naprosto v pořádku... Pokud máš zájem o seznámení, ozvi se mi na mail. | |
| Beruska | 07/12/2011 12:06:46 |
| Čemu pane prosím říkáš drobnější postavy? 174 cm je už na tebe moc? Velmi ti na tom záleží? omlouvám se ale chtěla jsem se zeptat. |
|
| Pán | 01/12/2011 15:41:07 |
| Jelikož "opuštěná subinka" na můj e-mail nereagovala, je nabídka stále aktuální.
Případné budoucí zájemkyně bych poprosil, aby mě, pro rychlejší komunikaci, kontaktovaly přímo na e-mail: |
|
| Pán | 29/11/2011 14:10:09 |
| Ahoj, poslal jsem Ti mail, tak budu rád pokud budeme mít příležitost se lépe poznat. | |
| opuštěná subinka | 25/11/2011 17:25:40 |
| ahoj pane hledám nového pána který by mě měl rád a zaroven mě dokázal i trestat za mé zlobení ráda vyzkouším něco nového co budeš chtit je mi 17 let. prosím odpověz |
|
| Pán | 09/10/2011 23:54:10 |
| Nabídka je opět aktuální. | |
| jana | 29/09/2011 11:53:00 |
| Ahoj, hledam pana na seznameni pro bdsm vychovu a dalsi, jsem submisivni 27/168, sportovni postavy. Zkusenosti nevelike, zajem vyzkouset si svoje hranice mam veliky. Jsem stydliva, lechtiva a jsem ulitla na ... |
|
| Subinka Sativa | 30/08/2011 21:39:21 |
| Chci aby jsi byl můj pán, podřídím se ti a poslechnu všechny tvé příkazy....Musíš mě pořádně vytrestat.... Je mi 25,vážím 55 kg, černé vlasy, připravena na tvou rozkoš....Ozveš se? Tvoje subinka sativa.... |
|
| Pán | 06/08/2011 16:32:46 |
| Nabídka je stále aktuální... | |
| Kotě | 02/07/2011 15:05:02 |
| Ahoj, zajimalo by me, jestli uz jsi nasel, co hledas... Ja bych chtela pana, ale jenom pri sexu. Obavam se, ze v kazdodennim zivote se chovam prilis dominantne:-( Myslis, ze se to da skloubit? Diky za odpoved:-) |
|
| Pán | 17/06/2011 20:30:53 |
| Sakamoto, nevykládej si to prosím špatně, ale tento web jsem vytvořil čistě k soukromým účelům, proto bych byl nerad, kdyby se tady z toho stala veřejná seznamka. Asi jsem v tomhle ohledu sobec, ale nemám rád, když zde ostatní dominanti zveřejňují kontakt na sebe. |
|
| sakamoto | 16/06/2011 21:38:05 |
| Přijít o partnera je vždy těžké. Určitě držím palce v hledání toho správného :) Já mám email: *censored* Víš co se říká: "kdo hldá , najde.." Záleží na vzájemných sympatiích ;-) |
|
| šarinka | 16/06/2011 20:07:01 |
| Ahoj. Je mi 21 a hledám svého pána. Nedavno jsem o něho přišla. Měl bys zájem? | |
| Sakamoto | 15/06/2011 22:41:08 |
| Vlastně mne napadlo, že na BDSM (na nás) není nic divnějšího/speciálnějšáho. Naopak si myslím, že právě kvůli možným následkům musí být vztah pán-subinka pevnější, důvěrnější, citlivější. Tady v Brně jako studentském městě se mi zdá, že je život uspěchanější a méně pozorný než třeba na vsi. Každopádně ti kdo zkouší BDSM by si měli najít čas se zamýšlet nad sebou i nad partnerem/kou. |
|
| Sakamoto | 15/06/2011 22:31:46 |
| Napsal jsi to hezky. Já rád zkouším různé věci, ať už SM, BDSM, perverz..ale hlevně chci mít rád a chci býl milovám. A někomu koho mám rád neublížím. Guro, gore apd. jsou věci co patří do snů a ne do reálu! |
|
| Pán | 14/06/2011 00:41:53 |
|
Přesně tak, v tom s Tebou naprosto souhlasím... myslím, že tohle by měl být naprostý základ všech BDSM vztahů, protože, když tomu tak není, tak to může velmi snadno sklouznout k vědem, jako je domácí násilí, kde si jeden užívá a druhý trpí. To je samozřejmě naprosto špatně a s BDSM to nemá nic společného, protože "normální" dominant si dobře uvědomuje, že je potřeba dodržovat nějaká pravidla a svými potřebami se nenechává unášet za hranici, kde přechází hra v násilí. Nemám nic proti mučení, hrám "na znásilnění", různým drsnějším formám výprasku, kde teče krev i slzy atp., ale vždycky to musí být ze souhlasem všech zúčastněných a když zazní "STOP" (nebo domluvené gesto), tak je jasné, že byla překročena hranice, přijatelná pro některého z účastníků a "hra" musí neprodleně skončit. Většina subinek se obvykle snaží, i s vypětím všech sil a totálně fyzicky i psychicky vyčerpaná, vydržet až do konce, aby byl Pán spokojený. A hru chce obvykle ukončit jen v případech, kdy už je opravdu nějaký vážný problém a pokračovat v ní by mohlo způsobit vážné zdravotní následky. Např. když má subinka v puse roubík, "utěsněnou" celou hlavu tak, že má volný pouze nos a začne se dusit. I když se dominant snaží být opatrný, tak věci, jako je tato mu můžou uniknout a pokud není domluvená "stopka", tak je to pak špatné. Už jsem přišel do styku i se subinkou, která si hrála na hrdinku a používat "stopku" odmítala. Nakonec se mi ale povedlo jí to, s pomocí důtek, vysvětlit. Zde by někdo mohl začít polemizovat o souhlasu trestané osoby, v takových případech, ale i zde platí stejná pravidla, jako při jakékoliv jiné BDSM hře. Při výchově subinky jsou tresty nezbytné, ale jak už jsem psal výše, nesmí to sklouznout k jednostranně páchanému násilí. Neboť, když dělají dva dospělí lidé něco, s čím vzájemně souhlasí, tak je to "normální", ať je to co chce. V opačném případě by to končilo stejně, jako v dobách slečny Bathoryové. Každý má svoje sexuální sny, představy a úchylky... Někdo zůstává jen u snění, někdo se je snaží realizovat. Já patřím pochopitelně do té druhé skupiny :-) Ovšem, v tomto případě je důležitý i způsob provedení, nad kterým je nutné se zamyslet a nevěnovat tomu natolik velkou prioritu, aby to dotyčnému přerostlo přes hlavu. Když někoho vzrušuje např. bičování dívek, tak je potřeba hledat dívku s podobnými zálibami, nikoliv jít na ulici a první holku, co půjde kolem, chytnout pod krkem, svázat a zbičovat. To je rozdíl mezi člověkem, který je "normální" a sexuálním deviantem... Pokud má člověk potřeby, které momentálně nemohou být naplněny, tak je lepší se např. podívat na film, kde se podobné věci dějí a tím tu touhu alespoň trošku ukojit. Ale je zcela nepřijatelné si tyto věci brát násilím. Teď přejdu na poměrně citlivé téma, na kterém to vysvětlím. Je to dětské porno. Pro začátek je potřeba si uvědomit, že při natočení takového videa bylo spácháno násilí na dítěti, které z toho může mít doživotní psychické následky a autoři něčeho takového musí být bezpodmínečně dopadeni a odsouzeni. Myslím si ale, že když už takový materiál vznikne, tak může pomoct ostatním s touto deviací. Podívají se na to a dokáží tím eliminovat svoji potřebu to páchat reálně. Jenže vlastnictví dětského porna je u nás už několik let nelegální, což podle mě logicky muselo způsobit nárůst podobně zaměřených trestných činů. Aby to nevyznělo špatně, já zastávám názor, že je to největší svinstvo a žádné dětské porno jsem nikdy NEviděl a ani vidět nechci, neboť by to patrně bylo odporné... ...jde jen o to, že určité cílové skupině by to mohlo pomoct před tím, aby spáchali nějaký trestný čin. Ale to už jsem dost odbočil... no, snad je z toho můj postoj patrný... |
|
| Sakamoto | 13/06/2011 23:11:48 |
| Myslím, že se všichni schodneme, že vše se dělá pro potěšení obou a když to oba (tři, čtyři..) chtějí. Já osobně dávám přednost DS vztahu, kde jsou šťastni oba... |
|
| Pán | 12/06/2011 19:36:01 |
| Blbstein: Nevím, co konkrétního máš na mysli, ani kdo jsi (patrně někdo z BDSM klubu), nicméně, jak už jsem několikrát zdůrazňoval, nikdy bych dotyčné osobě nic nedělal bez jejího souhlasu. Myslím, že "trošku" přeháníš... :-) |
|
| Pán | 12/06/2011 19:28:07 |
| Ozzyna: Tak až nebudeš, tak se ozvi ;-)
|
|
| Blbstein | 12/06/2011 18:41:03 |
| ***, ty vole, hlavně, že píšeš, že musí se vším souhlasit, to se onehdá ukázalo. A jedna rada dámy, nenechte ho mluvit, jinak není síla, která by ho zastavila, ať už o to stojíte nebo ne. |
|
| Sakamoto | 11/06/2011 00:50:15 |
| Tak, zatim si o tom muzes povidat. Aspon najdes nekoho v koho budes mit duveru a komu se pak az bude spravny cas budes moci odevzdat :) |
|
| Ozzyna | 10/06/2011 15:39:29 |
| Wrrrrrr! tvl to je přesně to co chci... BDSM mě hrozně vzrušuje... xP bohužel jsem ještě pod zákonem :/... | |
| Sakamoto | 03/06/2011 20:05:31 |
| Hmm, jen jsem narazil na stránku a myslím, že jsi to napsal hezky. Vidím, že v parametrech jsem všude cca o 10 (let, cm, kg) dál :), ale taky jižní morava (Brno). Mám podobné záliby, ale netrvám až tak nanich. Přesto rád zkouším nové (perverzní) věci a BDSM, což se ne vždy najde s pochopením i když do toho nikoho nenutím. Je to spíš záliba, kterou musí mít oba. Tak držím palce :) |
|
| L. | 30/04/2011 22:29:53 |
| Již jsem poslala svůj email.. | |
| Pán | 20/04/2011 14:11:49 |
| Inzerát je stále aktuální... | |
| Pán | 03/04/2011 21:37:43 |
| To Monie & Sweta: Díky za Váš zájem. Oběma jsem Vám poslal mail, tak uvidíme, jak se to vyvine... Pouze upozorňuji, že co se týče vzájemného poznávání, tak preferuji spíše reálná setkání. Internet sice využívám každý den, ale v tomto případě mám pocit, že to často nikam nevede. Psalo mi několik "subinek", které si chtěli pouze psát, nebo provozovat sex po telefonu atp., což není nic pro mě. |
|
| Monie.. | 03/04/2011 09:30:19 |
| Měl bys zájem? | |
| Monie.. | 03/04/2011 09:29:08 |
| Ahoj..je mi 22 let. Jmenuji se monie a jsem z Prahy. Jsem blondýna a mám 174 cm.. Budu dobrá otrokyně.fotky ti můžu poslat na e-mail. Odepište mi do emailu jestli mate zajem :) Pa |
|
| sweta | 31/03/2011 19:45:33 |
| Ja z Prahy.20 let chci byt subinkou vaha 49 Vyska 154 | |
| Pán | 24/03/2011 17:11:35 |
| Díky za upozornění, už jsem ten překlep opravil. | |
| Ij | 24/03/2011 16:02:08 |
| Já jen, že "praktika" je rodu ženského a proto vyžaduje přísudek s tvrdým y. Škoda, jinka by ten sloh nebyl tak špatný. | |
| Pán | 23/03/2011 23:52:06 |
| Díky, zítra Ti zavolám. | |
| Janie | 23/03/2011 23:44:06 |
| už:) | |
| Pán | 23/03/2011 23:36:45 |
| Ano, pošli mi je na mail: hleda.se@subinka.com Díky... | |
| Janie | 23/03/2011 23:34:45 |
| fajn...chceš moje tel. číslo? | |
| Pán | 23/03/2011 23:29:50 |
| Seznámit se klidně můžeme, nicméně, až do doby, než Ti bude 15, bychom neprovozovali žádné sexuální praktiky. | |
| Janie | 23/03/2011 23:14:28 |
| 14 by ti moc vadilo? | |
| Pán | 23/03/2011 23:11:02 |
| Aha, tak to je škoda... | |
| Jenie | 23/03/2011 23:06:27 |
| já jsem ještě pod zákonem=/ | |
| Pán | 23/03/2011 21:39:36 |
| To Kunda_jak_cyp: Díky za zájem, poslal jsem Ti mail. To Onanista: Už jen styl tvé komunikace o něčem svědčí... To Janie: A kolik Ti je ? Psal jsem, že hledám subinku DO 30 let, to znamená, že klidně i mladší... ...ale pochopitelně jen v mezích zákona :-) Pokud máš zájem, tak zde uveď svůj mail. Díky.. |
|
| Janie | 23/03/2011 21:24:09 |
| ano...to bych chtěla jen jsem moc mladá | |
| Onanista | 23/03/2011 18:48:37 |
| Ty úchyláku, asi ti natrhnu prdel. | |
| Kunda_jak_cyp | 23/03/2011 16:59:38 |
| Chci to do análního věnečku! | |
| Pán | 23/03/2011 01:25:29 |
| Inzerát je opět aktuální, neboť jsem se se svoji současnou subinkou právě rozešel. | |
| Pán | 31/01/2011 00:30:27 |
| Díky, Anife. Věřím, že dříve či později tu pravou najdu. Teď zrovna to s jednou vypadá poměrně nadějně, ale zatím si netroufám odhadovat, jak to ve finále dopadne. Uvidí se, jestli k sobě nalezneme vzájemné sympatie, nebo ne.... |
|
| Anife | 24/01/2011 09:05:05 |
| hm...tak si to tady v klidu čtu a držím ti palečky najít takovou, co opravdu budeš milovat a ona tebe... jestli to bude subinka, o to asi lépe, jen se prosím neuchyluj jen na BDSM!!! Hodně štěstí!!! |
|
| Pán | 14/01/2011 20:56:56 |
| Ahoj Emilie, buď zde uveď svůj e-mail nebo se mi ozvi na hleda.se@subinka.com | |
| emilie | 14/01/2011 18:50:28 |
| dobry den pane je mi 25 let a jsem subinka ktera ztratila pana a potrebuje sex atd jsem ochotna vseho emilie | |
| Pán | 12/01/2011 14:09:36 |
| Mirka na maily bohužel nereaguje, takže je nabídka stále aktuální. | |
| Mirka | 03/01/2011 10:23:25 |
| Přeji krásný den Pane, Vaše nabídka mě velmi zaujala, ale propásla jsem věkovou hranici do 30 let. | |